21 Temmuz 2013 Pazar

Gratis İndirimi // The balm - Put A Lid on It ve Mai Billsbepaid


Herkese merhaba! Gratis indiriminden yararlanmayan kalmadı herhalde. :) Bana göre indirim pek tatmin edici değildi, o yüzden pek bir şey alamadım ,sadece yukarıdakileri aldım . The balm 'da 1 alana 1 bedava vardı, bende far bazını denemek istiyordum , hemen  son kalan far bazını kaptım ama başka ne alsam diye baktığımda zaten çoğu ürünler evimin çekmecesinde olduğu için 20 dakika standın önünde bekledim . :) Sonunda rujlara bakayım dedim ve iyi ki almışım , kesinlikle bayıldım bu renge.
 
 
 
 
 
Rujun rengi koyu görünsede aslında çok açık bir nude rengi. Benim dudağımda soğuk pembe duruyor. İlk sürdüğünüz zaman 10 saniye dudağınız karıncalanıyor böyle dudak dolgunlaştırıcı ürün sürdüğünüz zaman gibi .
 
 
Koluma birkaç kat sürdüm , o yüzden biraz koyu gözüküyor. Far bazı renksiz içinde sim , sedef hiçbir şey yok tamamen şeffaf.
 
 
 
Dudağımda ki duruşu. Gördüğünüz gibi soğuk pembe duruyor. Benim  kesinlikle koyu göz makyajlarında ve günlük makyajlarda sık sık kullanacağım bir ruj, ölü gibi göstermiyor dudağı.
 
 
Burada far bazlarını karşılaştırabilirsiniz. Özellikle pigmentsiz bir far seçtim. The balm'ın far bazını çok beğendim. Urban Decay ülkemizde olmadığı için artık kullanacağım far bazı the balm 'ın olacak ama Urban Decay ülkemizde olsaydı kesinlikle onu seçerdim. Bana göre kalıcılık ve renk verme bakımından  aralarında bir fark göremedim ama farı dağıtmada bence Urban Decay .
 
 
 

2 yorum:

  1. Ruj çok güzelmiş.Alınacaklar listeme eklendi bile. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, çok severek kullanıyorum gerçekten, inşallah sende seversin. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...